fbpx
איפור להפקות אופנה

לא פעם, כולנו מתפעלים ומתפעלות מהמראה המיוחד של הדוגמניות, ותוהים איך הן נראות כל כך יפה ומהוקצע. זה לא רק הבגד או הגוף שלהן – וזו אפילו לא התערבות של פוטושופ. לפעמים הסוד פשוט טמון במלאכת האיפור. איפור מקצועי עבור הפקות אופנה, הוא סגנון ששונה באופן מהותי מסגנונות של איפור ערב או איפור כלות. מדובר בסגנון שהוא הרבה יותר אוונגרדי ויצירתי, ופעמים רבות מדובר ממש על איפור סביב קונספט מסוים, בהתאם לסוג ההפקה. איפור להפקות אופנה מעמיד את המאפרות המקצועיות מול יעדים גבוהים, כשעליהן לייצר מצב בו הדוגמניות תבלוטנה באופן מרשים על מסלול הדוגמנות, ותקצורנה תשואות רמות. הדרך לכך, עמוסה במידע רב שיש ללמוד ובפרקטיקה.

מהם המאפיינים של איפור להפקות אופנה?

הפקות אופנה הינן אחת הדרכים היעילות לפרסם מוצר וכדי להגיע לתוצאה טובה יש להשקיע בהפקה הרבה מחשבה, סבלנות וזמן, לבחור אנשי מקצוע איכותיים שיודעים כיצד לעבוד אחד עם השני ולא להפסיק לחדש ולהפתיע, אין ספק כי מדובר על עבודה מורכבת שדורשת מאמץ.

איפור להפקות אופנה מתאפיין באנרגיה, צבעוניות, קישוטים, ציורי גוף, פאות והרבה יצירתיות והפעלת דמיון. מאפרי אופנה עובדים עם צוות מקצועי שכולל דוגמנים ודוגמניות, צלמים, סטייליסטים, מעצבי שיער ועוד כאשר יום צילומים נמשך כ – 10 – 12 שעות בממוצע.

הפקות אופנה יכולות להתבצע לצורך עיתונים, תוכניות טלוויזיה, מגזינים, קטלוגים, תיקי עבודות ועוד ומטרתם לפרסם מוצר, לקדם רעיון, לחדש ולרענן ועוד. כדי להגיע למטרות חייבים עובדי ההפקה להישאר מעודכנים בנוגע לנעשה בארץ ובחו"ל, להכיר את האופנות הקיימות ואת האופנות שחלפו, לחזות אופנות ולשאוב השראה ממגוון מקורות.

לשיחת ייעוץ חינם או תיאום תור השאירי פרטים :

Call Now Button